Gwarancja
Warunki gwarancji stanowią element Regulaminu Sport4dog i opisane są w punkcie VIII, jak poniżej:
(...)
VIII. WARUNKI GWARANCJI
- Producent udziela gwarancji na sprzedawane towary i zapewnia ich bezpłatną naprawę, przesłanie części lub wymianę w okresie gwarancyjnym.
- Gwarancja dotyczy wszelkich ukrytych wad produkcyjnych - wykonania oraz wad materiałowych.
- Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania towaru przez Klienta.
- Dla zachowania uprawnień z gwarancji wystarcza wysłanie zawiadomienia o dostrzeżonych wadach na adres sklepu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Klient zobowiązany jest jak najdokładniej opisać stwierdzone wady i usterki. Warunkiem uwzględnienia reklamacji jest posiadanie przez Klienta oryginału faktury lub paragonu fiskalnego wystawionego przy sprzedaży towaru.
- O ile nie zajdą żadne szczególne okoliczności, w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wadach lub usterkach Producent ustosunkuje się do reklamacji i w przypadku jej zasadności przedstawi sposób jej uwzględnienia.
- W przypadku naprawy towaru u Klienta zostanie z nim ustalony termin i orientacyjny czas trwania naprawy.
- W przypadku naprawy towaru w innym miejscu, a także w przypadku wymiany towaru na nowy, Producent wskaże Klientowi adres, pod który winien on przesłać wadliwy towar.
- Przesłanie przez Klienta wadliwego towaru do Producenta odbywa się na koszt Klienta. Przesłanie naprawionego towaru przez Producenta do Klienta, odbywa się na koszt Producenta.
- Używanie produktu niesprawnego lub uszkodzonego może prowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a nawet do wypadku. Producent nie odpowiada za powstałe z tego powodu szkody.
- Drewno jest produktem naturalnym, co oznacza, iż warunki atmosferyczne mają wpływ na jego strukturę, powierzchnię i kolor. Drobne pęknięcia mogą pojawić się w przypadku zbyt długiej ekspozycji na słońce i/lub deszcz i/lub śnieg, nie wpływają one jednak na jakość i funkcjonalność produktu.
- Stałe przechowywanie sprzętu na otwartym powietrzu, szczególnie przy częstej ekspozycji na desz/śnieg, może skrócić jego żywotność i osłabić parametry użytkowe. W takich sytuacjach gwarancja nie będzie respektowana przez Producenta.
- Gwarancją nie są objęte wady i usterki spowodowane niewłaściwym użytkowaniem i niewłaściwą pielęgnacją. Gwarancją nie są objęte również różnice kolorystyczne, zmiana koloru drewna oraz zmiany następujące w strukturze drewna jak np. drobne pęknięcia (niepogarszające funkcjonalności towaru), wynikające z jego naturalnych właściwości, a także z działania czynników atmosferycznych.
- Do obowiązków Klienta należy wykonywanie obsługi, regulacji i konserwacji produktu.
- Prawa i obowiązki stron z tytułu rękojmi za wady regulują przepisy kodeksu cywilnego.
- Gwarancja nie obejmuje:
- wgnieceń, zgięć, pęknięć i innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
- uszkodzeń powstałych z powodu złego konserwowania sprzętu,
- skutków wypadków,
- uszkodzeń będących wynikiem przechowywania sprzętu w nieodpowiednim miejscu (np. wilgotnym),
- uszkodzeń będących wynikiem transportowania sprzętu w niewłaściwy sposób.
- Gwarancja traci ważność w przypadku:
- upływu okresu gwarancji, utraty dowodu sprzedaży,
- nieprawidłowego montażu części,
- używania uszkodzonego bądź niesprawnego produktu
- samodzielnego, nieprofesjonalnego dokonywania napraw oraz modyfikacji produktu
- używania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem